37. Blog-blog sebelum ini

37. Blog-blog sebelum ini

Penulisan di blog sudah saya mulai sejak tahun 2008 lagi. Sebelum sebelum itu saya mempunyai koleksi foto di fotopages.com. Tetapi website ini telah ditutup. Tak sempat menyelamatkan banyak foto di sana. Habis semuanya. Masa itu tak pandai nak simpan data dari website sebagai backup jika berlaku apa-apa kepada induk. Selepas itu saya bangunkan beberapa blog lagi. Berikut adalah beberapa blog yang saya telah bangunkan. Ada beberapa sebab kenapa saya tidak dapat terus menulis dan berkarya di blog-blog ini. 

Salah satu sebabnya adalah peruntukan simpanan data secara percuma dalam blog-blog itu tidak mencukupi. Jadi apabila saya mencipta blog baru, saya memerlukan simpanan data yang lebih. Maka terpaksalah membeli data tambahan bagi maksud ini. 

Bagi pembelian data saya hanya guna satu sahaja website iaitu https://mukadepa.blogspot.com 

Blog-blog lama yang masih boleh diakses adalah: 

 Selamat membaca.

Ulasan

Catatan Popular