34. UBAHSUAI RUMAH KAMPUNG MENJADI KEDAI MAKAN

 


34. UBAHSUAI RUMAH KAMPUNG MENJADI KEDAI MAKAN

Saya bercita-cita untuk terbitkan suatu jurnal peribadi gaya kontemporari dengan penulisan dan foto-foto yang saya ambil. Walau bagaimanapun nampak gayanya saya tidak consistent. Saya telah siapkan dua artikel. Fikir punya fikir akhirnya saya cadang untuk masukkan dalam blog ini untuk tatapan pembaca, tetapi ada masalah untuk upload gambar kerana gambar dalam komputer telah rosak. Saya lampirkan link apa yang saya tulis dalam jurnal yang saya angan-angankan.

https://sites.google.com/view/masadepa-siri-1/home

Bagi keluaran pertama Jurnal MASADEPA ini saya akan menulis tentang bagaimana pengubahsuaian sebuah rumah kampung bagi menjadikan sebuah kedai makan. 


Keadaan rumah sebelum ubahsuai dibuat.

#tamat

Ulasan

Catatan Popular